Veterinarji so zdravniki naših hišnih ljubljenčkov, ki jim vedno želimo najboljše. Vendar veterinarjem velikokrat nehote otežujemo delo.
Preberite si 5 načinov, s katerimi jim pijemo živce, po zapisu ameriškega veterinarja. Ta se je odločil na glas povedati, kar ga moti. Verjamemo, da je pri naših veterinarjih in lastnikih podobno.
1. Mobilni telefoni
Žival na mizi je najpomembnejša. Pomembnejša od preverjanja družbenih medijev, sprejemanja klicev ali brskanja po internetu. Vendar veliko preveč strank počne ravno to … med posvetovanjem. Dejansko se nekateri obnašajo, kot da imajo eno roko, ker nočejo odložiti telefona.
Dajte telefon na tiho in ga odložite. Ostanite v trenutku s hišnim ljubljenčkom pred seboj.
2. Nenadzorovani otroci
Želimo, da se otroci naučijo odgovornosti in sodelujejo pri skrbi za hišne ljubljenčke. Ampak to ne pomeni, da jih pustite divjati v čakalnici ali posvetovalnici. Čakalnica ni igrišče. Zelo vznemirjeni otroci, ki tečejo k hišnim ljubljenčkom drugih ljudi, so lahko za to žival prevelika obremenitev v že tako stresnem času.
Ni sprejemljivo, da otroci raziskujejo ordinacijo, pobirajo opremo ali poskušajo sedeti na posvetovalni mizi.
3. Slaba organizacija časa
Ura za pregled ni vodilo glede tega, kdaj je treba priti, je zaveza. Stvari se dogajajo in vsi občasno zamujajo. Se zgodi, še posebej, če stranka prej pokliče, da pojasni. Ampak kar ni v redu, je, da se pripeljete čez pol ure po dogovorjenem terminu in pričakujete, da vas bodo takoj obravnavali.
Načrtujte vnaprej, da pridete pravočasno. Če zaradi neizogibnih okoliščin zamujate, bodite pripravljeni potrpeti in počakati.
4. Nejasen seznam težav
Rezervirali ste termin, ker vas je nekaj skrbelo glede hišnega ljubljenčka. Prosimo, razvrstite probleme po prednosti in najprej začnite z najpomembnejšimi. Prevečkrat se ljudje zelo podrobno osredotočijo na najmanj pomembno zadevo in omenijo le tisto, kar jih resnično moti.
Prav tako se osredotočite na zgodovino in simptome hišnega ljubljenčka. Ko veterinar vpraša “Kdaj se je začel kašelj?” ne bodite oseba, ki odgovori: “No, bilo je tik preden se je moja nečakinja vrnila z dopusta. Imela se je čudovito in ko je prišla k meni pokazat fotografije, je slučajno omenila, da še ni slišala Flokija kašljati …”
5. Korekten odnos
Veterinarji so ljudje in ne čudežni delavci, zato potrebujejo lastnikovo sodelovanje, da bo hišnemu ljubljenčku bolje.
Bodite odprti glede predlogov veterinarja. Ko nekaj ni praktično ali mogoče, se pogovorite z veterinarjem, namesto da zaprete to pot. Ne pozabite, da so nasveti dani v dobro vašega hišnega ljubljenčka in ne zaradi muhavosti veterinarja.
Povzeto po: Dr Pippa Elliott, petcomments.com